24 Nisan 2015 Cuma

COCOSTAR

Coco Star😍
Tarifi sevgili @tatli_esintiler
Aldım.Tarif için çok tesekkür
🎁COCOSTAR TARİF👇
🍩3 yumurta bir fiske tuz
🍩2,5 cay bardagi seker
🍩2 cay bardagi sıvıyağ
🍩2 paket vanilya
🍩1 çay bardagi yoğurt
🍩1 çay bardagi süt
🍩1 çay bardagi kakao
🍩1 paket kabartma tozu
🍩4 çay bardağı un
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
🍩Kreması için👇
🍩500 ml süt
🍩7 kaşık irmik
🍩100 gr tereyağı
🍩2 vanilya
🍩1,5 su bardağı seker
🍩200 gr hindistan cevizi
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
🍩Üzerini ben değiştirip bu şekilde yapdım👇
.....
Hazır pakette satılan çikolata sosunu ocakda arkasındaki tarife göre yapdım.2.5bardak sütle.sonra kaynamaya yakın 100gr çikolata ekleyip eritip çırpdıkça ılıtıp.en üsdüne ekledim pastanın.
...
Keki ıslatmak için sütümüz ayrı arzuya göre 1 çay bardagi ile ıslatin.Önce Keki hazırlayın.yumurta ve diğer malzemeleri çırpın.26 cm kelepçeli kalıp varsa Kalıbı yaglı kagıt serip.üzerini tekrar yağladım. hazırladığınız kek hamurunu dökün.Önce 20 dakika 180°derece fırında daha sonra 150 dereceye düşürüp pişirin.Bir taraftan da hindistan cevizi hariç diğer malzemeleri tencereye koyup kremasını hazırlayın.En son piştikten sonra irmikli kremamızın içine hindistan cevizini koyup karıştırın ve ılımaya bırakın.Ilıyan keki önce sütle ıslatıp ılıyan kremayı üzerine sürün.sertleşiyor krema ama öyle olması gerekiyor.Kaşığı ıslatıp üzerini düzelttim.En son kat üzerine Yukarıda yazdığım çikolata sosunu ekleyin ılıtıp.Bu işlemleri kalıbı açmadan yapın.Buzdolabında 4,5 saat kadar bekletin.Ben geceden yapdım☺
Bu üzerindeki sosu kendim uydurdum harikaa oldu rahat yumusak kesilebilir.Süsleme size kalmış ben hindistan cevizi ile süsledim😆

1 yorum:

  1. merhaba, çok güzel post, takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil